Üzleti tippek

Integrálja értékesítési divízióit a HVG

Print és online értékesítési divíziókat von össze a HVG csoport. A lépést a piaci igények változásával indokolják.

A piac nem az önálló felületértékesítés, hanem a megoldás-értékesítés irányába halad. Ehhez kell igazítani az értékesítési struktúránkat indokolta a döntést Szauer Péter, a cég vezérigazgatója. Az integrált szervezetet a cégcsoport nemrég kinevezett kereskedelmi és stratégiai igazgatója, Kocsis Attila vezeti, aki elmondta, hogy az új kereskedelmi struktúra felépítése egy izgalmas, innovatív feladat, aminek végrehajtásában egyaránt számíthat a print és online értékesítési igazgató, valamint az egész team segítségére.

Mostantól az új értékesítési és stratégiai szervezethez tartozik az összes nyomtatott kiadvány, ezenkívül a teljes online portfólió értékesítése, az álláspiac igényeit kiszolgáló HR Center, valamint az előfizetésekkel és kiskereskedelmi árusítással foglalkozó terjesztési osztály.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik