Üzleti tippek

Integrálja értékesítési divízióit a HVG

admin
admin

2010. 06. 04. 08:45

Print és online értékesítési divíziókat von össze a HVG csoport. A lépést a piaci igények változásával indokolják.

A piac nem az önálló felületértékesítés, hanem a megoldás-értékesítés irányába halad. Ehhez kell igazítani az értékesítési struktúránkat indokolta a döntést Szauer Péter, a cég vezérigazgatója. Az integrált szervezetet a cégcsoport nemrég kinevezett kereskedelmi és stratégiai igazgatója, Kocsis Attila vezeti, aki elmondta, hogy az új kereskedelmi struktúra felépítése egy izgalmas, innovatív feladat, aminek végrehajtásában egyaránt számíthat a print és online értékesítési igazgató, valamint az egész team segítségére.

Mostantól az új értékesítési és stratégiai szervezethez tartozik az összes nyomtatott kiadvány, ezenkívül a teljes online portfólió értékesítése, az álláspiac igényeit kiszolgáló HR Center, valamint az előfizetésekkel és kiskereskedelmi árusítással foglalkozó terjesztési osztály.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. március 20.
Idős nyugdíjas nő távozik a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság ügyfélszolgálatának épületéből a főváros XIII. kerületében, a Váci út 73-nál.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.