Üzleti tippek

Új elnök a MAKSZ élén

Aczél Lászlót választották a MAKSZ új elnökének. Célja a kommunikációs szakma aktívabbá tétele. Elődje, Simon Zsolt nem jelöltette magát újra.

Aczél Lászlót, a Young&Rubicam ügyvezető igazgatóját választotta elnökének a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége éves közgyűlésén. A szakember korábban a szövetség ATL szekciójának vezetőjeként tevékenykedett, a MAKSZ elnöki székében Simon Zsoltot váltja. A leköszönő elnök, a Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója nem jelöltette magát újra, ugyanis a jövőben, változatlanul MAKSZ tagként, saját cégére szeretne koncentrálni.

Az előző elnökség tevékenysége számos területen hozott megújulást a MAKSZ életében, az ATL-, BTL, média- mellett megalakult az online szekció, a hatékonyabb működés érdekében pedig munkacsoportok alakultak. Sikerült a szövetséget újrapozicionálni, nagyobb hangsúlyt kapott a külső kommunikáció is. A nagymérvű frissülést azonban nem követte a tagok, azaz a marketingkommunikációs szakma aktivizálódása.

Ez utóbbinak ösztönzését tűzte ki célul az új elnökség, valamint meghatározott számú, évi négy-öt kiemelt érdekvédelmi témára szándékozik koncentrálni. Aczél László szükségét látja újragondolni a szövetség működési formáját is, ugyanis az ATL, BTL terület már nem kezelhető egymástól szeparáltan.

Az új elnökség megbízása két évre szól, az ATL szekció elnöke Blaskó Nikolett (ACG), a BTL szekció elnöke Rókusfalvy Gábor (Roxer Event), a média szekció elnöke Mező László (OMD), az online szekció elnöke pedig Kerti Attila (Maximize) lett.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik