Üzleti tippek

3D-s lett az amerikai Playboy

Ezentúl 3D-s szemüvegben lehet böngészni az amerikai Playboy magazint; a pénteken piacra kerülő júniusi számban az év nyuszija a korábbiaknál plasztikusabban, már három dimenzióban fog pompázni.

Hugh Hefner, a magazin alapítója bevallotta: nem túl nagy rajongója a 3D-s filmtechnikának, ha moziba megy, megelégszik a hagyományos, kétdimenziós filmekkel. De azt sem rejtette véka alá, saját ízlése nem akadályozza meg abban, hogy profitáljon abból a 3D-divatból, amelyet James Cameron kasszákat robbantó Avatar című sci-fije indított el.

A nyomtatott média mai világában szenzációkkal kell szolgálni – mondta Jimmy Jellinek, a chicagói központú magazin szerkesztőségi cikkrovatának igazgatója. Ilyen volt például, amikor néhány hónapja Marge Simpsont, a Simpson-sorozatból ismert Bart kék hajkoronájú anyját, egy animált figurát tettek címlapra és a középső, kihajtható oldalra is.

A Playboy mindent igyekszik megtenni azért, hogy bővítse olvasótáborát, különösen a fiatalok körében, miután a példányszám a 2006-os 3,5 millióról mára 1,5 millióra apadt. A készítők meggyőződése, hogy a térhatású fotót látva a Playboy a jelenlegi internetes őrület korában is megmutathatja az olvasóknak, hogy nincs ahhoz fogható, mint amikor magazint fog a kezében az ember. A rovatvezető szerint egy magazint és a benne levő fotót az különbözteti meg a számítógépes képektől, hogy az előbbit az ember meg tudja őrizni, be tudja tolni az ágya alá. A magazin júniusi számában persze egy sor 2D-képet is közölnek az 51. év playmate-jéről, a hagyományos ízlésűeknek.

Hugh Hefner elmondta, hogy neki már a magazin alapítása után, az 1950-es években eszébe jutott az a gondolat, hogy háromdimenziós fotókat közöljön meztelen lányokról. Az ötletet akkor végül azért vetette el, mert nagyon drága lett volna 3D-szemüveget is mellékelni az olvasóknak.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik