Üzleti tippek

Minden érzékszervre ható üzlet nyílt

admin
admin

2010. 03. 23. 07:50

A Mood Media készítette az első hazai multiszenzoriális reklámmegoldást. A projekt keretében a fogyasztók összes érzékszervét célba vették.

A Magyarországon a Relay, Inmedio és Costa Coffee bolthálózatokat üzemeltető Lapker Zrt. legújabb kényelmi üzlet koncepciójához választotta a különleges megoldásokat. A hubiz hálózat protótípus üzlete Budapesten nyílt meg, a Déli pályaudvarnál.

A bolt a naponta bejárók kiszolgálására specializálódott, különlegessége, hogy a különböző napszakokban más-más termékek kerülnek fókuszba (reggel kávé, délben szendvics). Ehhez kapcsolódóan az üzlet megvilágítása is napszakonként változik, s a vásárlói élményt fokozandó illatmarketing megoldásokat is alkalmaztak.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.