Üzleti tippek

Magyar termékekkel kampányol a Spar

admin
admin

2010. 02. 08. 11:40

,A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!' szlogennel éves kampányt indít az élelmiszerlánc, melynek során magyar gyártók és beszállítók hazai termékeit népszerűsíti.

A Spar azért döntött az egész éves kampány mellett, mert a fogyasztói kutatások alapján az áruk eredete felértékelődött a magyar vásárlók döntési folyamatában. A magyar vevők jelentős részére jellemző, hogy a hazai termékeket keresik. Míg 2005-ben a megkérdezett vásárlók 52 százaléka tartotta fontosnak a termékek hazai eredetét, addig 2009-ben 68 százalék nyilatkozott így.(GfK Hungária tanulmány)

Az egész éven át tartó kampány során a kiváló minőségű, tradicionális magyar termékeket és előállítóikat mutatják be – tv-reklámokban, óriásplakátokon, és szórólapokban. A 2010. február 4-én kezdődő akcióban elsőként a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbász kerül terítékre.

A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk. 2008-ban a cég az Agrármarketing Centrummal közös kampányt folytatott a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. június 19.
Szorosan egymásra záródva parkolnak a gépjárművek a főváros VII. kerületének egyik mellékutcájában. A furgon néhány centiméteres távolságot hagyva állt be az előtte és mögötte álló járművek közé.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.