Üzleti tippek

Megjelent a magyar nyelvű Time Out

A piacra már bevezetett angol nyelvű Time Out Budapest megjelenése után egy évvel az Est Media Group (EMG) elindítja a Time Out Budapest magyar kiadását is. A két lap megjelenésében hasonló, hangvételében, tematikájában azonban a különböző célcsoportoknak megfelelően alapvetően különbözik egymástól.

A havi rendszerességgel megjelenő, magyar nyelvű Time Out Budapest programajánló és életmód magazin. A magyar nyelvű kiadás célcsoportjának azokat a 18-45 közötti városiakat tekinti, akik minőségi-, kulturális- és fogyasztási szokásaikban szinte semmiben sem különböznek a világ metropoliszaiban élő kortársaiktól. A 96 oldalas, gazdagon illusztrált, glossy kivitelű, gerincragasztott magazin 495 forintos áron kerül újságárusi forgalomba. Az újságárusoknál értékesített példányok mellett a kiadványt VIP címekre is kiküldik.

A lap várható megjelenési gyakorisága egy éven belül kétheti megjelenésre változik. A nyomtatott lapot féléven belül stílusában és tartalmában hasonló online megjelenés is támogatja majd.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik