Üzleti tippek

A piaccal zuhan a TV2 bevétele

admin
admin

2009. 11. 16. 07:03

Nagyjából 17 százalékos, azaz négymilliárd forintos bevételcsökkenést vár 2009-re a TV2 - írja Kovács Krisztián kereskedelmi igazgatóra hivatkozva a Napi Gazdaság a hétfői számában.

A kereskedelmi igazgató szerint a forgalom lényegében együtt mozog a reklámpiaci trenddel. Sőt úgy számol, hogy a konkurens RTL Klub bevételi várakozásait alapul véve, még némi piacot is nyer a hirdetők körében.

Kovács elismerte, hogy a TV2 az idei őszi szezonban a nézettséget tekintve mély gödörbe került, s több műsorral is presztízsveszteséget szenvedett. Az igazgató szerint ez nem érinti a hirdetési bevételeket.

Kiss Péter, a csatorna új programigazgatója a gyengébb őszi szereplést azzal magyarázta, hogy a válság miatt több százmillió forintot kellett visszavenni a műsorgyártástól, a nyáron pedig sokat ismételtek, ami magában hordozza annak a veszélyét, hogy a nézők leszoknak a csatornáról.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Fotó: Fülöp Dániel Mátyás/24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.