Üzleti tippek

A tv-ben és a netben bíznak a médiavezérek

Az internettel és a televízióval kapcsolatban a legoptimistábbak a hazai médiapiaci vezetők, többségük a hirdetési bevétel növekedését várja a második félévben ezeknél a médiumoknál.

A televíziós és internetes reklámpiac is erősödik a második félévben 2009 első hat hónapjához képest az Ipsos Zrt. által megkérdezett magyarországi médiapiaci vezetők többsége szerint. A felmérésben szereplő 50 szakember több mint fele szerint több lesz a hirdetési bevétele a földfelszíni sugárzású és a kábeltelevízióknak is a július-decemberi időszakban, mint az első félévben volt. Az internet vonatkozásában még bizakodóbbak a hirdetők, médiaügynökségek és médiatulajdonosok felső vezetői, 70 százalékuk szerint erősödik a webes reklámpiac a második félévben.

A nyomtatott sajtó esetében a magazinpiachoz kötődő várakozások a kedvezőbbek, itt a válaszadók legnagyobb része stagnálásra számít, emellett valamivel többen vannak a visszaesést jelzők a növekedést gondolókhoz képest. A napilapoknál viszont a többség további esést vár. A lappiachoz hasonló megítélést láthatunk a közterület irányában, míg a legborúsabb képet a rádiós és az indoor piacról alkották a megkérdezettek.

Címkék: média

Ajánlott videó mutasd mind

Borkai-ügy: Póczik miatt célkeresztben a DK

A volt futballista gyanúsításával felerősödtek azok a hangok, hogy a DK áll az orgiabotrány kirobbantása mögött. A Fideszben úgy tudják, Póczik József könnyen kapcsolatba hozható azzal a férfival, aki prostituáltakat szállított a horvátországi szexpartira.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.