Üzleti tippek

A válság ellenére is hasít a H&M

A világ harmadik legnagyobb divatcége - az amerikai Gap és a spanyol Zara után - a jó eredményeken felbuzdulva az eredetileg tervezettnél több új üzlet nyitását tervezi még az idén.

A svéd vállalat adózott eredménye 4,1 százalékkal nőtt a harmadik negyedben, 3,46 milliárd koronára az egy évvel korábbi 3,33 milliárdról. A működési eredmény 7,7 százalékkal 4,70 milliárd koronára emelkedett, elemzők 4,53 milliárdot vártak. A bevétel 12,4 százalékkal 27,6 milliárd koronára (4 milliárd dollár) nőtt 25,4 milliárdról a kedvező árfolyamhatásoknak és az új üzletnyitásoknak köszönhetően.

A társaság derűlátóan ítéli meg a további kilátásokat, ezért az idén összességében 240 boltot nyitnak a korábban tervezett 225-tel szemben. A H&M-nek világszerte 1840 üzlete volt augusztus végén, tavaly ilyenkor 1618.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik