Üzleti tippek

Konszolidál a Mars-Wrigley

admin
admin

2009. 09. 03. 12:42

Egy kézbe kerül a Mars-Wrigley angliai médiaköltése a jelenleg is zajló piacfelmérést követően. Eddig a WPP és a Publicis Group érdekeltségei osztoztak a 80 millió fontos tételen.

Felülvizsgálja médiavásárlási megbízásait az Egyesült Királyságban a Mars-Wrigley. A társaság becslések szerint 80 millió fontot (mintegy 24 milliárd forint) költ hirdetésre a szigetországban, ezt az összeget két ügynökség, a WPP-hez tartozó MediaCom és a Publicis Group érdekeltsége, a ZenithOptimedia kezeli.

A felülvizsgálati folyamatot az indokolja, hogy a Mars és a The Wrigley Company tavaly októberi egyelülését követően – amely egy 23 milliárd dolláros ügylet volt – a társaság vezetői konszolidálni akarják médiavásárlási megbízásaikat is. Az eljárást, amelynek végén kiválasztják, hogy melyik ügynökség kap felkérésst az angliai médiavásárlásokra a Mars média és marketing vásárlásokért felelős igazgatója, Martin King és média menedzsere, Paula O’Reilly irányítják. Hasonló piaci felülvizsgálatokra európa-szerte sor kerül majd.

A lépésre nem sokkal azt követően került sor, hogy a társaság a Publicis Group egyik érdekeltségét, a MediaVest-et bízta meg az idén nyártól kezdődően az 500 millió dolláros amerikai médiaköltés kezelésével.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Beregszász, 2015. március 19.  
Vásárló fizet az egyik élelmiszer áruházban a kárpátaljai Beregszászon, a Bohdana Hmelnickoho utcában 2015. március 18-án. Ukrajnában a nemzeti valuta leértékelődése miatt leginkább az alapvető élelmiszerek drágultak, a hrivnya értékének ingadozása miatt egy napon belül is változnak az árak.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.