Üzleti tippek

A tévéreklámok a leghatásosabbak

admin
admin

2009. 08. 19. 12:35

A televízióban futó reklámok vannak a legnagyobb hatással az emberekre – derül ki egy a Deloitte és a YouGov által az angol piacról készített felmérésből.

A megkérdezettek 64 százaléka vélekedett úgy, hogy a televíziós hirdetések a leghatékonyabbak, 30 százalék pedig azt vallotta, hogy a második leghatékonyabb médiafelületnek a napilapok számítanak, megelőzve a magazinokat, a rádiót és a közterületi hirdetéseket.
A kutatásból kiderült az is, hogy a megkérdezettek 44 százaléka keresett rá az interneten már bizonyos cégekre és termékeikre, miután látta a tévés reklámot. 31 százalékuk meg is vásárolta a terméket a boltban, 21 százalékuk pedig az interneten keresztül bonyolította a vételt.

Angliában egyébként a nézők hetente 16,7 órát néznek kereskedelmi tévét. Ez 9,9 perccel több, mint a tavalyi hasonló időszakban produkált eddigi heti rekord. Ugyanakkor a gazdasági válság negatív hatásai a brit tévék kereskedelmi tevékenységében is megmutatkoznak. A GroupM előrejelzése szerint 14 százalékkal csökken a brit tévés reklámpiac mérete 2009-ben, az egy évvel korábbihoz képest.
A kutatásban 2123 embert kérdeztek meg. Az anyagot az Edinburghi Nemzetközi Televíziós Fesztivál szervezői rendelték meg.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2013. február 14.
Egy recepciós munkatárs a Microsoft Magyarország Kft. székházában, a főváros II. kerületében, a Graphisoft parkban 2013. február 14-én. A magyar kormány és a Microsoft Magyarország Kft. tavaly decemberben kötött stratégiai együttműködési megállapodást.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.