Üzleti tippek

Rekorddal indított a Reklámőrültek

Nézőcsúccsal startolt a Mad Men - Reklámőrültek című amerikai tévésorozat harmadik évada a hét végén. A sikert a jó marketingnek tulajdonítják.

A sorozat első epizódjára 2,8 millióan voltak kíváncsiak, ez a Reklámőrültek történetének eddigi rekordja, amelyet a The Hollywood Reporter keddi online jelentése a műsor Emmy-díjainak, a kedvező kritikai visszhangnak és a jó marketingmunkának tulajdonított. A tavalyi évad nyitányához hasonlítva idén 30 százalékkal több néző ült a képernyő elé.
A kábeltévé-csatorna azt is megemlítette, hogy mindeddig közel félmillió alkalommal töltötték le Mad Men Yourself elnevezésű hősteremtő játékukat, ami szintén a műsor népszerűségét jelzi.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik