Üzleti tippek

Javul a humorcsatorna nézettsége

Múlt szombaton az idei legjobb nézettségi eredményét érte el a Comedy Central, amely a közelmúltban egy újabb szolgáltató kínálatába is bekerült.

A Comedy Central nézettsége az elmúlt hónapokban folyamatosan emelkedett. A leglátványosabb növekedést a 18-39 éves főbevásárlók körében érte el a csatorna. Idei legmagasabb közönségarányát múlt szombaton produkálta a televízió, amikor a 18-49 éves korosztályon belül 1,46 százalékos share-t ért el. Korosztály szerinti bontásban a legjobb eredményt a 15-24 év közötti nőknél sikerült elérniük, ahol 3,34 százalékos közönségaránya volt a Comedy Centralnak.

Júliusban a 18-49 éves nézők átlagosan 29 percet töltöttek a televízió nézésével. A leghosszabb időt a 18-39 éves főbevásárlók töltik a csatornán, ők átlagosan 39 percig nézték a Comedy Central műsorát júliusban, ami hét perccel több a júniusi átlagnál. A csatorna legnézettebb műsorai közé tartozik a saját gyártású stand-up műsora, „A Comedy Central bemutatja”, az Irigy Hónaljmirigy Show, a Beugró és a Mr. Bean című sorozat.

A kiemelkedő nézettségi adatok mellett jelentősen megnőtt a csatorna disztribúciója is. Annak köszönhetően, hogy a UPC kábelrendszereket követően immár a UPC műholdas platformja is bekapcsolódott a csatorna terjesztésébe, – ami 180 ezer újonnan elért előfizetőt jelent – ma már több mint másfélmillió háztartásban szórakoztatja Amerika legnépszerűbb humorcsatornája a nézőket.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik