Üzleti tippek

Superbrands–Nielsen-együttműködés

A Magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisából választanak idén Superbrandeket, amelyekről a Nielsen feltárja a fogyasztók és az üzleti döntéshozók véleményét.

A nemzetközi Superbrands-szervezet minden évben kitünteti a legjobb és legerősebb termék márkákat, illetve vállalatokat, Magyarországon immár az ötödik alkalommal.
A Nielsen felmérése a 2009-es Superbrands-programban részt vevő márkákat kutatva, összehasonlítja azokat az adott ágazatban szereplő más brandekkel, továbbá az összes vizsgált márkával. A kutatással a Superbrands Magyarország célja, hogy a marketingkommunikációs szakma pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, továbbá hogy a „Superbrands 2009”-programban részt vevő márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztók véleményét.

Az eredményeket összesítő Márkaérték Index rávilágít, milyen erős egy márka a versenytárs márkákkal összehasonlítva, ezáltal kiderül, hogy az adott brand rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért.
A Superbrands Magyarország már évek óta együttműködik vezető piackutató cégekkel. Az előző évek kutatási eredményei azt bizonyították, hogy a hazai Superbrandek a többi – díjazásban nem részesült – márkáknál ismertebbek, és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik