Üzleti tippek

Microsofttal üzletel a Publicis

admin
admin

2009. 08. 10. 13:30

Több mint félmilliárd dollárt fog fizetni a Razorfish nevű digitális ügynökségért a Publicis. A cégre a WPP és a Dentsu is pályázott.

A hírek szerint 530 millió dollár ellenében adja el a Razorfish-t a Microsoft. A szoftvergyártó óriás két évvel ezelőtt szerezte meg az ügynökséget, amely akkor egy hatmilliárd dolláros tranzakció részeként került át a Microsofthoz. Ennyit fizetett ugyanis a társaság az aQuantive online reklámcégért. Maurice Levy, a Publicis csoport elnöke jelezte: „egy újabb lépést tettünk afelé, hogy a világ vezető digitális kommunikációs ügynöksége legyünk”.

A tranzakció nem jelent szakítást a Microsoft és a Razorfish között. Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója az ügylettel kapcsolatban azt nyilatkozta, hogy továbbra is együtt fognak dolgozni a Razorfish-sel. A cég a tervek szerint az új tulajdonos szervezeti rendszerében is megtartja saját nevét, és a Publicis egyik még 2008-ban létrehozott vállalkozásába, a VivaKiba integrálódik be.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.