A PHD Hungary Szilvási Tündét választotta az újonnan létrehozott kommunikációtervezői pozícióra. A hazánkban két éve piacra lépett stratégiai médiaügynökség olyan szenior szakembert keresett, aki ügyféloldali tapasztalattal és marketinges szemlélettel vesz részt a kommunikációs és médiastratégiák kidolgozásában. Szilvási Tünde feladatai közé tartozik többek között a PHD stratégiai szoftverének, az ETNA-nak a menedzsmentje.
A szakember korábban hat évig a Mars kisállateledel-részlegének európai aktivitásmenedzsere, majd az Univer termékkategória-menedzsere volt, később pedig az MC Mediacom P&G tervezői csapatában dolgozott, ahol kommunikációtervezőként tevékenykedett.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?