Üzleti tippek

Imázskampányt indított az E.ON

Az energetikai cég reklámokban mutatja be, hogy kiemelt figyelmet fordít a gyerekekre, legyen szó sportról, kultúráról vagy oktatásról.

A társaság augusztus 3-tól futó kampánya a gyermekek támogatásáért indított programjaikra épül, ilyen az oktatási célú EnergiaKaland és a Magyar Olimpiai Bizottsággal együttműködve, a labdarúgás-utánpótlás támogatására indított Családi Foci Program.

Az EnergiaKalandot 2008-ban indította az E.ON az Oktatási és Kulturális Minisztériummal közösen, ennek révén eddig az ország több mint 180 iskolájában ismerkedhettek meg a gyerekek az energia izgalmas világával. A tanulást az E.ON közel 40 önkéntes munkatársa is segíti, akik rendszeresen járják az iskolákat, s a tanulóknak érdekes előadásokat tartanak az energiatermelésről és -felhasználásról, valamint az energiatakarékosság fontosságáról.
Ezenkívül – a futball-utánpótlást támogatandó – egy rövidesen induló sportszerpályázattal mintegy 100 focicsapatnak segítenek, ennek kapcsán együttműködnek a Magyar Olimpiai Bizottsággal.

Mindezek miatt az E.ON a felelősségvállalással kapcsolatos elkötelezettséget helyezte idei imázskampánya középpontjába, amivel a társaság nemcsak a saját hírnevét szeretné öregbíteni, hanem a felelősségvállalás kérdésére is fel kívánja hívni a figyelmet.
A reklámkampány az elkövetkező hetekben látható a televíziókban, nagyobb mozikban és az interneten. A reklámokat az Acg.hey ügynökség készítette, a médiavásárlást pedig a Mediaedge:cia intézte.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik