Üzleti tippek

Szeptember végéig tart a nyár

A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) és a turisztikai szolgáltatók egy hónappal meghosszabbították „Budapest Adventure" elnevezésű nyári kampányukat, így a magyar fővárosba látogató külföldiek szeptember 30-ig foglalhatják le utazásukat a kampány keretében.

A „Budapest Adventure” nyári kampányt június elsején, a budapesti vendégforgalom élénkítése érdekében indították. A kampányban a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt. és a Budapest Airport Zrt. vesz részt.

A Budapestet mint turisztikai desztinációt népszerűsítő, külföldi piacokat célzó kampány weboldalán, a www.budapestadventure.com-on az elmúlt két hónapban összesen 75 ezer látogatót regisztráltak, ami várakozáson felüli eredmény – ismerteti a közlemény. A honlap iránti érdeklődés növekszik, ezért döntöttek a részt vevő szervezetek a kampányidőszak meghosszabbítása mellett.

Az MT Zrt. és a turisztikai szolgáltatók téli közös kampánya is sikeresen zajlott: 53 ezer vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2008. november 1. és 2009. március 31. között Budapesten, csaknem 3000-rel többet, mint a tavalyi szezon hasonló akciójában.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik