Üzleti tippek

Médiafronton erősít az econet

Jóváhagyta az econet.hu Nyrt. közgyűlése a cégcsoport új, médiára fókuszáló stratégiáját. Hosszú távú cél, hogy a nagy médiatulajdonosok közé kerüljenek.

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. a jövőben alapvetően a médiaüzletágra fókuszál, melynek központi cége a társaság tulajdonában álló Est Media Group (EMG). Az EMG médiaportfóliója négy összetartozó – print, online, broadcast, indoor -, és egy, jelenleg függetlenül működő (event) ágazatra tagolódik, melyek mindegyike ismert és sikeres brandeket működtet (pl. Pesti Est, Est Lapok, Time Out Budapest, est.hu, sziget.hu, radiocafé 98.6, Est Indoor, Sziget Fesztivál, VOLT Fesztivál, Balaton Sound).

Az econet.hu rövid távú célja, hogy a világgazdasági válság médiaüzletágra gyakorolt negatív hatásait mérsékelje, a társaság hatékonyságát javítsa, valamint az egyéb vagyonelemektől és azok költségeitől a társaság működését megtisztítsa.

“Az EMG médiaportfóliója mind célcsoportját, mind az előállítás módját tekintve szerves egységben működik. Célunk, hogy ez a rendszer egyre növekvő méretben és egyre növekvő mértékben legyen képes a médiatermékeink igénybevevőit (olvasók, nézők, hallgatók, látogatók) értékes, érdekes, igényes és hiteles információkkal ellátni és szórakoztatni. Az econet.hu már most is jelentős szereplője a hazai médiapiacnak, s a társaság célja, hogy hosszú távon egyértelműen a legnagyobb magyar médiatulajdonosok közé tartozzon egy áramvonalas és hatékony szervezetre építve” – emelte ki Rosner Gábor, az econet.hu alelnöke.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik