Üzleti tippek

Női portált indított a Ringier

admin
admin

2009. 06. 25. 10:35

Új online termékkel bővült a Ringier Kiadó Kft. portfóliója. A Pink.hu-val a kiadó tovább erősítené jelenlétét a női szegmensben.

A Pink.hu interaktív online női magazinként jelenik meg a piacon. Naponta többször frissül, fő témái: aktualitások, divat, egészség, pszichológia, társas kapcsolatok, gasztronómia, szex, szerelem, ezotéria.

A portál elsődleges célcsoportját azok a 25–45 éves nyitott, modern, közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkező városi nők alkotják, akik hagyományos értékrend szerint élnek. Szeretnek a családjukkal, barátaikkal lenni, törődnek saját és családjuk egészségével. Az internetet naponta használják információszerzésre, tanulásra, játékra. A szerkesztőség szoros tartalmi együttműködésben dolgozik a kiadó nyomtatott női lapjaival, a Blikk Nőkkel és a Tinával.

A Pink.hu CMS-rendszerét a Netrix Kft. fejlesztette. A portált bevezető kampány kreatív koncepciójának kidolgozását és kivitelezését, a médiatervezést, -vásárlást a Neo Interactive ügynökség végzi. A portál logóját szintén a Neo Interactive tervezte. A Neo Interactive meghívásos tenderen nyerte el a megbízatást.

A szlogen: Pink.hu – A világ női szemmel. A csaknem 100 millió forint médiaértékű kommunikációs kampány sajtóhirdetésekkel, online kommunikációval, keresőmarketinggel, valamint vírusmarketinggel segíti a portál népszerűsítését.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.