Üzleti tippek

Reklámot választhatunk a YouTube-on

admin
admin

2009. 06. 17. 09:36

A videók megtekintésének kétféle módja közül választhatnak a YouTube nézői ezentúl: a hosszabb reklámmal induló zavartalan, vagy az azonnal kezdődő, de hirdetésekkel kevert felvételekre kattinthatnak.

A héten indult tesztüzem a Google újabb kísérlete a népszerű videómegosztó portál nyereségessé tételére, amelyet még 2006 októberében mintegy 332 milliárd forintért (1,65 milliárd dollárért) vásárolt fel.

Phil Farhi, az internetes keresőjéről híressé vált kaliforniai vállalat termékmenedzsere a cég hivatalos blogjában jelentette be, hogy a portál nézői a hirdetések megtekintésének módját tekintve nagyobb szabadságot kapnak.

“Folyamatosan teszteljük a YouTube különböző tartalmaihoz legjobban illő hirdetési formákat, a felhasználóknak adott választási lehetőség véleményünk szerint a mi törekvéseinket is segíti” – tette hozzá a Google munkatársa.

A hirdetésválasztás a videók egy töredékénél érhető el; az egyelőre csak az Egyesült Államokból elérhető YouTube-rivális Hulu.com is hasonló megoldással próbálkozik.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.