Üzleti tippek

Megasztáros hirdeti a húsillatú kölnit

A brit Megasztár zsűrijének tagja, Piers Morgan lett a Burger King húsillatú kölnijének brit reklámarca. A kölni az Egyesült Államok után az európai piacon is debütál.

A „tűzön sütött marhahús” illatával a férfiakat próbálja megcélozni a hamburgereiről híres Burger King-lánc. A brit kampányhoz a Britain’s Got Talentből ismert Piers Morgant kérték fel, aki meztelen felsőtesttel pózol a Flame (láng) névre keresztelt illat reklámjában.

A Burger King szerint a csábításhoz hozzátartozik a hús illata is, amelytől egy férfi még inkább vonzóvá válhat. A termék már kapható Londonban 4,99 fontos áron (kb. 1650 forint), míg az Egyesült Államokban csupán 3,99 dollárért (kb. 809 forint) lehetett hozzájutni.

Megasztáros hirdeti a húsillatú kölnit 1

A kölnit a speciális, ámde hétköznapi illatok előállításáról elhíresült Demeter készíti, írja a Brandrepublic. A cég már megjelent a piacon kosz, halottas ház, savanyú cukorka, valamint az amerikai Hershey’s csokoládé illatával is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik