Üzleti tippek

Ötödször díjazta a Metropol a hirdetéseit

Idén is megrendezte a Metropol Magyarország a Metro Global Creative Awards (MGCA) hirdetési versenyt. 87 olyan hirdetés vett részt az első rostán, melyek 2008 májusa és 2009 áprilisa között jelentek meg az újságban.

A kreatív hirdetésekből egy belső zsűri kiválasztotta azt az összesen 34 hirdetést, melyek közül egy szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat.

A “legjobb integrált megoldás kategóriában” a zsűri szavazatai alapján a kategória 2009-es nyertesei:

1. Unilever Magyarország Kft. (Flora) (tasakolás) Médiatervezés: Phd Hungary
2. Beiersdorf Kft. (Labello) (termékosztás) Médiatervezés: GFMO
3. Unilever Magyarország Kft. (Baba Man) (termék- és szórólaposztás brandingelt ruhában+címlap) Médiatervezés: Phd Hungary

A ”legjobb kreatív hirdetés kategóriában” a zsűri szavazatai alapján 2009-es nyertesei:
1. OMD Hungary Kft. (wrap) Médiatervező: OMD Hungary/OMG
2. SONY Hungária Kft. (egyedi panoráma szalaghirdetés) Médiatervező: OMD Hungary /OMG
3. AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepe (kreatív 2/1 oldal)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik