Üzleti tippek

Csúcsfoci lesz a storytv-n

A következő három évre a storytv és a DigiSport nyerte el a labdarúgó Európa Liga, a korábbi UEFA Kupa közvetítési jogait. A fordulók legfontosabb mérkőzéseit csütörtökönként tűzi műsorra a storytv: a 2009-es idényben 15 meccset, köztük a döntőt. A további mérkőzéseket a nyáron induló új sportcsatorna, a DigiSport közvetíti.

A storytv 3 éves megállapodás alapján nyerte el az újjászervezett UEFA Kupa, új nevén Európa Liga mérkőzéseinek közvetítési jogát. A küzdelmek csütörtökök esténként, főműsoridőben kerülnek képernyőre – közülük is azonban csak a legjobbak.

Csúcsfoci lesz a storytv-n 1

Borsány-Gyenes András, a storytv programigazgatója kiemelte: „Felmértük a különböző kupaviadalokban résztvevő hazai csapatok esélyeit, és azt látjuk, hogy az Európa Ligában van a legnagyobb esélye annak, hogy egy magyar csapat jól szerepeljen, résztvevője legyen a csoportküzdelmeknek. Ezért szálltunk versenybe az Európa Liga közvetítési jogaiért”.
A 2009/2010-es idényben Magyarországot az Újpest FC, a Budapest Honvéd és a Szombathelyi Haladás csapatai képviselik a rangos Európa Liga kupaviadalon.

A storytv az Európa Liga legjobb küzdelmeit közvetíti, a további mérkőzéseket a nyár folyamán induló új sportcsatorna, a DigiSport tűzi műsorára. Sárai Endre, a DigiSport ügyvezetője elmondta: „Egy formálódó sportcsatorna számára óriási megtiszteltetés az Európa Liga mérkőzéseit közvetíteni. Úgy vélem, igen erős sportkínálattal indulunk, hiszen az Európa Liga mellett a Bajnokok Ligája mérkőzéseinek jelentős része is nálunk kerül képernyőre ősztől, ami mutatja az UEFA bizalmát csatornánk iránt”.

A legdinamikusabban növekvő kábelcsatorna

A storytv az elmúlt évben a legdinamikusabban fejlődő kábelcsatorna, a legtöbb saját gyártású műsorral. A tavaly októberben, a 18-49 éves nők között elért 1,76 százalékos közönségarány 2009 áprilisára 146 százalékkal nőtt. Májusban az arány tovább emelkedett 3,11 százalékra, ami az áprilisi 2,58 százalékos értékhez képest további 120 százalékos teljesítmény. A 2006-os indulás óta 250 százalékkal, 2,4 millió háztartásra nőtt azon otthonok száma, ahol nézhető a storytv programkínálata, a nap 24 órájában.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik