Üzleti tippek

Bővült a Maximize ügyfélköre

Tenderen választott új média tervező-vásárló ügynökséget határozatlan időre a Generali-Providencia Biztosító. A Maximize emellett két másik tenderen is győzött.

A CIB Bank 2009-től ismét a céget kérte fel média budget-jének kezelésére, valamint hasonlóan döntött a National Geographic Channel is, amely viszont idéntől dolgozik először az ügynökséggel. Felkérés alapján dolgozik még szintén idéntől a cég a Sodexo és a Fővárosi Állat- és Növénykert médiamegbízásain is.

Idén tavasszal múlt öt éve egyébként, hogy piacra lépett a Maximize. Kerti Attila, a cég ügyvezetője elmondta, hogy a 2004 és 2008 között eltelt öt évet tekintve a TNS Media Intelligence adatai szerint megháromszorozták részesedésüket a média tervező/vásárló ügynökségek piacán.

A növekedés továbbra is csak helyi megbízásoknak köszönhető, hiszen az ügynökség nem tagja egyetlen hálózatnak sem. Szintén az idei év eseménye, hogy tagjai lettek a MAKSZ-nak és az MRSZ-nek is.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.