Üzleti tippek

Puha cipőt reklámoz Keleti Andrea

Intenzív PR-kampánnyal lépett a magyar piacra a világ legpuhább cipőit forgalmazó Joya Hungary. A kényelmes és egészséges cipőket Keleti Andrea táncosnő és családja segít bevezetni. Elsősorban interneten és print felületeken zajlik a PR-kampány.

A Joya és a gyerekváltozata, a Joyssy az MBT lábbeli feltalálójának legújabb vállalkozása. A hazai termékek támogatásához Keleti Andrea táncosnőt és családját kérte fel a Joya Hungary, akikkel közösen már gyermekmodelleket is keres a cég a tavaszi-nyári kollekció bemutatásához a Gyereklab.hu honlapon.

A két márka bevezető kollekcióját tavaly novemberben egy divatbemutatóval egybekötött sajtótájékoztatón mutatták be a média képviselőinek. Ezen részt vett a svájci tulajdonos Karl Müller és Claudio Minder is. A célcsoport a hagyományos glossy, valamint a baba-mama magazinok újságírói és stylistjai voltak, illetve azok a szerkesztők, akik édesanyák is, rajtuk keresztül pedig a 20-49 éves főbevásárlói célcsoport.

A Joya Hungary keresi az együttműködést a Magyar Gyógytornászok Szövetségével, illetve a mozgásterapeutákat tömörítő MBT Akadémiával, hogy közösen hívják fel a figyelmet a mozgásszervi betegségek megelőzésére, a mezítlábas járásra, a rendszeres lábtornára, illetve a megfelelő cipők kiválasztására. Emellett a cég fokozott jelenlétet biztosít interaktív POS és POP eszközökkel cipőkereskedői partnerein keresztül a prémiumkategóriás márkáknak. Az eladóhelyeken állvány, plakát, Xbanner, image képek és szórólap található. A Joya Hungary PR-ügynöksége a KRQ Communications.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik