Weisz Attila digitális média pályafutását az 1999-ben alakult OMD Digital-nál kezdte, 2004 óta az OMD Digital vezetője. 2007 óta az Omnicom Media Group alá betagozódott, a teljes ügynökségi csoportot kiszolgáló digitális divízió vezetője.
„Az OMG-nél eltöltött több mint nyolc év alatt rengeteg élmény ért a cégnél, nagyon sokat tanultam, a fél marketing szakmával sikerült kapcsolatba kerülnöm, és remélem sikerült hozzátennem valamennyit az iparág fejlődéséhez is. Nagyon hiányozni fog az ügynökség, a munkatársak, a folyamatos, sok szegmensből érkező feladat – egy fejezet most lezárult számomra. Az új kihívással viszont – ráadásul a világ elsőszámú brandjénél – rögtön egy új nyílik, amelyre izgatottan készülök” – idézi a közlemény Weisz Attilát.
A szakember a Coca-Colánál folytatja pályafutását.