Üzleti tippek

Anakonda tör az online aukciós piacra

admin
admin

2009. 04. 22. 14:25

Anakonda néven új aukciós portál igyekszik betörni a feltöltési díj bevezetésével megbolygatott online árverési piacra. Az új oldal a konkurenseknél több szolgáltatást ígér, és az eddigieknél jóval olcsóbb kereskedést tesz lehetővé.

A most elindult aukciós portál már idén több tízezer felhasználó átcsábításával számol. Az Anakonda.hu a két legnépszerűbb (Vatera és TeszVesz) piactérnél lényegesen kedvezőbb díjaival igyekszik magához vonzani a közönséget. „Itt az eladónak semmilyen díjat nem kell fizetnie termékének meghirdetésekor, nincs se listázási, se jutalékfizetési költség – nyilatkozta a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője. Balogh Richárd hangsúlyozta, az eladóktól csak abban az esetben várnak el némi díjat, ha kiemelt felületen kívánják elhelyezni terméküket. A portál a vevőktől kér a 100 ezer forint alatti árukra kettő, e fölött egyszázalékos jutalékot.

Az oldal a konkurenciához képest számos pluszfunkcióval indul. A vevők felhelyezhetnek termékeket kereső hirdetéseket, mód van csere-berére (barterre), ajánlatot is lehet tenni az árukra és bankkártyával is lehet fizetni a PayPal és a Moneybookers oldalakon keresztül. Hasonlóan más oldalakhoz, itt is létre lehet hozni saját üzleteket, amely olyan, mint egy önálló webáruház.

A portál kezdetben több száz termékkel indul, amely – az üzemeltető reményei szerint – az eladói oldalnak kínált ingyenességnek köszönhetően hamar felfut, így a vevők is többféle terméket, a konkurenciánál gazdagabb kínálatot találhatnak majd itt. A cég a portál minden bevételét visszaforgatja az üzemeltetés fejlesztésére és propagálására.

Az anakonda.hu nem az első portál, amely szeretné meglovagolni a Vatera és a TeszVesz díjemelését. Néhány héttel ezelőtt boltamarson.com néven indult egy ingyenes aukciós portál. Az oldalon az adásvétel teljesen díjmentes, az eladó ugyanakkor egy általa megítélt összeget befizethet a portál becsületkasszájába. A site béta verzióban érhető el, a tervek szerint további kiegészítő szolgáltatások épülnek majd rá, amelyekkel főként a nagyobb raktárkészlettel rendelkező cégeket kívánják megcélozni.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.