Üzleti tippek

Megújult az FHM magazin

A nemzetközi FHM magazin magyar kiadása 2009. április 15-én megjelenő májusi lapszámától új látványvilággal, új rovatokkal és új szakértők közreműködésével jelenik meg.

A lap grafikai megjelenése követi az angol kiadás felépítését: kevesebb látványelemmel, visszafogott színekkel, letisztult formavilágban jeleníti meg a tartalmat. A látványvilág változása már a címlapon is érzékelhető.

A tartalmi változások legfontosabb eleme, hogy új rovatok készülnek új szakértők közreműködésével. Az FHM Pénz Klinika szakértője például Ács Gábor, a Figyelő gazdasági hetilap rovatvezetője, aki egyben a Radio Cafe Milliók reggelire című műsorának szerkesztő-műsorvezetője. De indul póker-, illetve egy életmóddal és párkapcsolatokkal foglalkozó rovat is.

A megújulást „Férfias összeállítás” szlogennel nyomtatottsajtó-, internet- és rádiókampány kíséri. A kampány kreatívját a Hammer Advertising készítette.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik