Üzleti tippek

Erősíti arculatát a deko TV

admin
admin

2009. 04. 01. 10:05

Tavaszköszöntő kampányba kezdett a deko televízió „Légy eredeti” címmel, amely a virágzó sárga nárcisz szimbólumra épül.

A bevezetõ kampány március 16-án indult, március 23-tól pedig háromféle kreatívot használt a deko. A kampány outdoor felületeken, online, print, valamint on-air formában jelent meg, és április végéig tart. A deko kreatívokat Dean Stockton, a Chellomedia vezetõ kreatív igazgatója készítette.

A deko Közép-Európa első és egyetlen, otthonnal és az otthon töltött idővel foglalkozó tematikus csatornája, amely a lakberendezés, design, kertészkedés és kreatív hobbi világába kalauzol.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. február 26.
A Microsoft informatikai világcég magyarországi székháza az egykori óbudai Gázgyár területén létesült Graphisoft parkban, a főváros III. kerületében.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.