Üzleti tippek

Új ügyvezető az Arcus élén

Végvári Imre, korábban kreatív, majd kommunikációs igazgató vette át márciustól az Arcus Interactive Group vezetését. Előrelépésével új cégstruktúrát és vezetőségi csapatot is felállított. Arcus ID néven létrehozták a cég integrált stratégiai és kreatív műhelyét.

Végvári Imre, a Mirai Interactive és az Arcus Interactive Group alapítója és társtulajdonosa. A vezető szerint a válság visszafogottabb fogyasztást jelent, a vásárlók részéről tudatosabb döntéseket, vagyis nagyobb információigényt, a hirdetők számára pedig csökkentett kommunikációs büdzséket, és sokkal nagyobb versenyt. Azaz a gazdasági válság új üzleti stratégiákat kíván a profitmaximalizálás érdekében.

Ezen igények szerint alakította ki a cég új struktúráját és csapatát. A stratégiai és kreatív koncepciókért – marketingkommunikáció, média-, keresőmarketing-, PR- és fejlesztési területen – az Arcus ID felel. A csapatban részt vevők feladata az innovatív ötletek, egyedi ideák kidolgozása a termékfejlesztéstől a kommunikációs eszközökig, „interaction design” speciális találkozási pontokra és a márkaépítés, azaz a brand ID tervezése. Az Arcus ID kialakítója és vezetője Bujtás Attila.

Az átalakítások másik központi eleme, hogy a média- és keresőmarketing-megbízásokat a korábbinál szorosabb együttműködésben teljesíti a két terület az Arcus Media és az Arcus Search: Grégász Zsolt irányítása alatt Ihász Ingrid és Koronics Krisztián médiás, valamint Vándor Eszter keresőmarketinges szakmai vezetésével.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik