Végvári Imre, a Mirai Interactive és az Arcus Interactive Group alapítója és társtulajdonosa. A vezető szerint a válság visszafogottabb fogyasztást jelent, a vásárlók részéről tudatosabb döntéseket, vagyis nagyobb információigényt, a hirdetők számára pedig csökkentett kommunikációs büdzséket, és sokkal nagyobb versenyt. Azaz a gazdasági válság új üzleti stratégiákat kíván a profitmaximalizálás érdekében.
Ezen igények szerint alakította ki a cég új struktúráját és csapatát. A stratégiai és kreatív koncepciókért – marketingkommunikáció, média-, keresőmarketing-, PR- és fejlesztési területen – az Arcus ID felel. A csapatban részt vevők feladata az innovatív ötletek, egyedi ideák kidolgozása a termékfejlesztéstől a kommunikációs eszközökig, „interaction design” speciális találkozási pontokra és a márkaépítés, azaz a brand ID tervezése. Az Arcus ID kialakítója és vezetője Bujtás Attila.
Az átalakítások másik központi eleme, hogy a média- és keresőmarketing-megbízásokat a korábbinál szorosabb együttműködésben teljesíti a két terület az Arcus Media és az Arcus Search: Grégász Zsolt irányítása alatt Ihász Ingrid és Koronics Krisztián médiás, valamint Vándor Eszter keresőmarketinges szakmai vezetésével.