Üzleti tippek

Kihátrálnak a reklámügynökségek az olimpiából

Tízmillió fontnyi ingyenmunkát várnak az olimpia szervezői attól a reklámügynökségtől, amelyre az ötkarikás játékok népszerűsítését bíznák. Cserébe a céget a legnagyobb szponzorok sorába emelnék.

Csak néhány reklámügynökség jutott túl a 2012-es londoni olimpiai játékok tenderén, de már legalább két vállalat jelezte, mégsem akar élni a lehetőséggel, inkább visszalép. A döntést azok után hozták meg a cégek, hogy kiderült, anyagilag is támogatniuk kellene a játékokat tízmillió fonttal, azaz több mint hárommilliárd forinttal, írja a Brandrepublic a The Sunday Telegraphra hivatkozva.

A jelentős összeg fejében a reklámügynökség a három legnagyobb szponzor egyike lenne, erősítette meg a hírt a játékok szóvivője. Iparági szakértők szerint aránytalanul magas a pénzügyi hozzájárulás ahhoz képest, amennyit egy ügynökség azzal nyerhet, ha nevét az olimpiához kötik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik