Üzleti tippek

Kihátrálnak a reklámügynökségek az olimpiából

admin
admin

2009. 03. 31. 11:28

Tízmillió fontnyi ingyenmunkát várnak az olimpia szervezői attól a reklámügynökségtől, amelyre az ötkarikás játékok népszerűsítését bíznák. Cserébe a céget a legnagyobb szponzorok sorába emelnék.

Csak néhány reklámügynökség jutott túl a 2012-es londoni olimpiai játékok tenderén, de már legalább két vállalat jelezte, mégsem akar élni a lehetőséggel, inkább visszalép. A döntést azok után hozták meg a cégek, hogy kiderült, anyagilag is támogatniuk kellene a játékokat tízmillió fonttal, azaz több mint hárommilliárd forinttal, írja a Brandrepublic a The Sunday Telegraphra hivatkozva.

A jelentős összeg fejében a reklámügynökség a három legnagyobb szponzor egyike lenne, erősítette meg a hírt a játékok szóvivője. Iparági szakértők szerint aránytalanul magas a pénzügyi hozzájárulás ahhoz képest, amennyit egy ügynökség azzal nyerhet, ha nevét az olimpiához kötik.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.