Üzleti tippek

Reklámfelület kátyújavításért cserébe

Kátyúkat javíttat az egyik amerikai államban a KFC. A megjavított útfelületen felirat hirdeti, kinek köszönhető, hogy ismét sima úton autózhatnak a lakosok.

Rendhagyó reklámozási formát ötölt ki a KFC-lánc az Egyesült Államokban, írja az AdAge. „A KFC megjavította” felirattal látnak el minden olyan kátyút, amelyet a vállalat megbízásából tömtek be. A cég szóvivője szerint így nemcsak a helyi önkormányzat munkáját segítik, de marketingszempontból is értékes az ötlet.

A csirkés szendvicseiről híres láncnak nem ez az első megoldása, amellyel közelebb akar kerülni a fogyasztókhoz. Három éve működtet pihenőhelyet a Time Square környékén, az iPhone- és a BlackBerry-használók pedig a vállalat segítségével megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső mellékhelyiséget, ha szorult helyzetbe kerülnének.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik