Üzleti tippek

A YouTube-ra költözött a Tesco-rivális

A YouTube-on indított oldalt a Tesco egyik legnagyobb riválisának számító brit szupermarketlánc, az Asda. Az oldalon a vásárlók is adhatnak tippeket, hogyan spórolnak a gazdasági nehézségek idején.

Saving You Money TV (SYM Tv), azaz „Pénzt spórolunk TV” néven működik a site, amelyen már induláskor számos egyszerű jó tanács szerepelt, hogyan takarítsunk meg egy kis pénzt bevásárláskor. A vásárlók tippjei mellett az Asda kisfilmjei láthatók szintén e témakörben, írja a Brandrepublic.

A tartalom a következő hetekben tovább bővül. Az Asda olyan titkokba is beavatja a fogyasztókat, hogyan sikerült vállalati szinten költségmegtakarítást elérniük, s így csökkenteni néhány termék árát. A vásárlók saját maguk is feltölthetik pénztárcakímélő tippjeiket szöveges formában vagy kisfilmként, de elküldhetik őket a vállalatnak is. A cég külön csapatot foglalkoztat arra, hogy összegyűjtse az interneten és a mindennapi életben fellelhető spórolási praktikákat, és site-ján közzétegye őket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik