Üzleti tippek

Szórakozzunk belföldön

A Turizmus Zrt. nagy ember – kis ország koncepcióját adaptálta a 2009-es belföldi kampányra. A belföldre kiírt pályázati anyagok sikertelenek voltak, a külföldi viszont itthon is tetszett.

Az Artificial Group dolgozta ki a Turizmus Zrt. 2008-as külföldi vizuális kampányát. S őket bízta meg a társaság a külföldre készített anyag belföldi adaptációjával is. Az “Itthon láss csodát” szlogennel futó kampányban is a nagy ember – kis ország gondolatra építettek, de más kommunikációval. Mivel a hazai kulturális „elemek”, motívumok ismertek a közönség előtt, így az értékek meghökkentő, rendhagyó, eddig nem látott megjelenítése volt a cél.

Ismert kulturális helyszínek más földrajzi és jelentésbeli környezetben jelennek meg. A képek így nem köthetőek konkrét helyhez, városhoz, de mégis köthető Magyarországhoz, a magyarokhoz. Öt kép született, melyek a Busójárás, Bor és Gasztronómia, Városlátogatás, Fesztiválok, A 21. század kultúrája, kortárs képzőművészet témakörét dolgozzák fel.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik