Üzleti tippek

Népszerű a kupon, az árleszállítás és a jelzálog

Felülírja a gazdasági válság az amerikaiak online keresési szokásait. A szex és az aktuális sztárok neve mellett egyre többen gépelik be a pénzügyi nehézségekhez kapcsolódó kifejezéseket a keresőmotorokba.

Beépültek a keresőmotorok az emberek hétköznapjaiba, így nem is csoda, hogyha mindennapos félelmeik és reményeik is kiolvashatók abból, milyen kifejezések után kutatnak a világhálón – nyilatkozta az eMarketer elemzője.

A comScore online piackutatással foglalkozó vállalat a gazdasághoz köthető kifejezések előfordulását hasonlította össze 2007 és 2008 decemberében. A legnépszerűbb az adatok alapján a kupon szó volt, amelyet mintegy 972 százalékkal többen, több mint ötmillióan írtak be a keresőkbe, mint egy évvel korábban. Ugyancsak kimagasló eredményt ért el a munkanélküliség (277 százalékos emelkedés), az árleszállítás (240 százalék) és a jelzálog (163 százalék). De megnőtt azok száma is, akik a csőd, az ingatlanárverés, valamint a munkanélküli segélyhez kapcsolódó találatok érdekeltek.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik