Üzleti tippek

Hatvan éves a Nők Lapja

Új formával, születésnapi melléklettel ünnepli hatvanadik születésnapját a Nők Lapja. Az eseményhez televíziós szpot és kampány is kapcsolódik.

A Nőnap előtt megjelenő ünnepi Nők Lapja a születésnapi kampánynyitó. A lapban 24 oldalas születésnapi melléklet lesz, amely azt dolgozza fel, mennyiben változott a nők véleménye a karrierről, a családról, a szülésről, a szépségről és a divatról az elmúlt 60 évben. Az Időutazás riportban együtt készít lapot egy rangidős újságíró, aki 30 évvel ezelőtti eszközökkel dolgozik, valamint huszonéves kollégája, aki a digitális kor technikáját használja. A hírességeket önmagukkal szembesítik az újságírók: régi interjúk kérdéseit teszik fel nekik újra – arra kíváncsiak, változtak-e a válaszok.

A lap további számaiban is lesz olyan tematika, amely az elmúlt 60 év lenyomatából szemezget. Az igazi születésnapon, októberben pedig exkluzív köntösbe öltözik az újság. A kampány összesen 13 lapszámot támogat majd tévés megjelenéssel, a sajtómegjelenésekhez elsősorban a Nők Lapját kiadó Sanoma más termékeit használják majd. A filmes kreatívot az Edison Network Kft. készítette, a médiakampányért az MC Media a felelős.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik