Üzleti tippek

Sikeres volt a tévézés ellenes kampány

Lezárult az ORTT (Országos Rádió és Televízió Testület) Ne a televízió nevelje fel a gyereket! mottóval indított tévéreklám-kampányának első szakasza. A lakosság hetvenhét százaléka legalább egyszer látta a szpotok valamelyikét.

A karácsonyi ünnepeket követően indult az ORTT a gyerekvédelem érdekében a szülőket megszólító kampánya, a televízióban és online felületeken. A testület célja az volt, hogy felhívja a szülők, tanárok, nevelők figyelmét a kiskorúak médiafogyasztásával kapcsolatos felelősségükre. A kisfilmek az erőszakos, a félelemkeltő és a szexuális tartalmak veszélyeire figyelmeztettek.

A „Ne hagyd, hogy a televízió nevelje fel a gyereket!” szlogennel futó három reklámfilmet a televíziós műsorszolgáltatók mintegy 1200 alkalommal sugározták, és – a helyi televíziók közönsége nélkül számítva -, a lakosság hetvenhét százalékához legalább egyszer eljutottak. A lakosság fele legalább három alkalommal találkozott a szpotokkal.

Az integrált kampányban, a televíziós szpotok mellett kiegészítő elemként online felületeken is láthatók voltak a reklámok. Az online videobannerek 3 800 000 alkalommal jelentek meg a webes felületeken, így 1 400 000 felhasználót ért el a kampány. Ezen túl az online bannerekről húszezren átkattintottak az ORTT honlapjára, ahol a kiskorúak védelmével kapcsolatos szakmai anyagokat olvashattak.

A testület tudatos médiafogyasztást szolgáló kampányának első szakasza lezárult, melyet az idén újabb eszközökkel más felületeken szeretnének folytatni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik