A keresőcég eladja rádiós érdekeltségeit, az audioreklámokat a hirdetők május 31-ig tudják használni. A lépésnek köszönhetően mintegy 40 ember veszíti el állását.
A Google 2006 elején jelent meg a rádiós hirdetési piacon. A vállalatnak több nagyobb rádiótársasággal is sikerült szerződést kötnie az elmúlt évek során reklámidejük értékesítéséről. A megrendelők között volt az USA legnagyobb rádióadója, a Clear Channel, valamint az ugyancsak népszerű XM Satellite Radio is.
A Google azért lépett be a rádiós, valamint a nyomtatott hirdetési piacra, mert úgy vélték, ilyen módon a kisebb hirdetői réteget is sikerül megcélozniuk. Ám a vállalatnak azzal a problémával kellett szembenézni, hogy miközben az online hirdetések útját könnyű nyomon követni, jóval nehezebb az ellenőrzés a nyomtatott és a rádiós hirdetések esetében.
A cég televíziós reklámok értékesítésével is foglalkozik, ám ezt az üzletágat a jövőben is megtartja. A közelmúltban sikerült megnyerniük a Bloomberg Tv-t és az NBC Universalt is.