A Magyar Közterületi Reklámszövetséget (MKRSZ) jelenleg az Epamedia-csoport és néhány hozzá kapcsolódó vállalkozás alkotja. A három cég január végi kiválását Boda János, az Europlakát Kft. ügyvezetője, az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke korábban azzal indokolta, hogy a szövetségen belül túlsúlyba kerültek az Epamedia-csoport érdekérvényesítési törekvései.
Az osztrák érdekkörbe tartozó vállalat az óriásplakát- és a citylight-piacnak egyaránt mintegy felét birtokolja. A most lezajlott átrendeződés előzményeként 2007 novemberében hat óriásplakátcég lépett szövetségre az Epamedia piaci túlsúlya ellen. Akkor az Europlakát, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, az Avenir és a Mahir City Poster a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés érdekében kötött stratégiai szövetséget.