Üzleti tippek

Újrarendeződik a köztéri reklámpiac

admin
admin

2009. 02. 11. 15:25

Alig két hete jelentette be az Europlakát Kft. mellett az A-Plakát Kft.,valamint a Pannon Plakát Kft., hogy kilép a Magyar Közterületi Reklámszövetségből. A napokban a három médiacég mellett további négy, az EuroAWK, a Pont Reklám, a Mahir City Poster, valamint az ESMA-Hungaroplakát is csatlakozott a Magyar Reklámszövetséghez.

A Magyar Közterületi Reklámszövetséget (MKRSZ) jelenleg az Epamedia-csoport és néhány hozzá kapcsolódó vállalkozás alkotja. A három cég január végi kiválását Boda János, az Europlakát Kft. ügyvezetője, az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke korábban azzal indokolta, hogy a szövetségen belül túlsúlyba kerültek az Epamedia-csoport érdekérvényesítési törekvései.

Az osztrák érdekkörbe tartozó vállalat az óriásplakát- és a citylight-piacnak egyaránt mintegy felét birtokolja. A most lezajlott átrendeződés előzményeként 2007 novemberében hat óriásplakátcég lépett szövetségre az Epamedia piaci túlsúlya ellen. Akkor az Europlakát, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, az Avenir és a Mahir City Poster a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés érdekében kötött stratégiai szövetséget.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Speaker giving a talk on corporate Business Conference. Audience at the conference hall. Business and Entrepreneurship event.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.