Három divízióból álló ügynökséget hozott létre a Sziget hazai és nemzetközi sajtókommunikációját szervező csapat három munkatársa. Az FS&K PRESSCOM a széleskörű sajtkapcsolatokat és tapasztalatokat kínálja ügyfeleinek, az FS&K BRANDCARE a márkapozícionálás terén segíti megbízóit, s az FS&K GREEN SOLUTIONS olyan megoldásokat kínál, mely segíti a megbízó környezettudatos törekvéseit.
Vető Viktória, az újonnan alakult csoport egyik ügyvezetője elmondta, hogy továbbra is ők intézik a Sziget rendezvények sajtókommunikációját, azonban a számos megkeresés miatt döntöttek úgy, hogy ügynökségi formában bővítik tevékenységi körüket.
Az FS&K kommunikációs csoport segíti a Kispál és a Borz, a Kiscsillag, a Quimby, a Magashegyi Underground zenekarok sajtókommunikációját, jelentős szerepet vállaltak Péterfy Bori, Barabás Lőrinc vagy a Csík zenekar lemezének népszerűsítésében. FS&K nevéhez fűződik a Szegedi Ifjúsági Napok újrapozícionálása, és mint az első ökotudatos ifjúsági rendezvény bevezetése a hazai fesztiválpiacra, de a TEVA és az IBUSZ is adott már megbízást a cégnek.