Üzleti tippek

Új ügynökséget hoztak létre a Szigetesek

Fork, Spoon and Knife (FS&K) néven ügynökségben egyesítették tapasztalataikat és kapcsolatrendszerüket a Sziget Szervezőiroda pr-, és sajtóosztályának munkatársai. A teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség a sajtókommunikációra, márkapozícionálásra és az SDC-re, azaz a fenntartható fejlődés kommunikációjára fekteti a hangsúlyt.

Három divízióból álló ügynökséget hozott létre a Sziget hazai és nemzetközi sajtókommunikációját szervező csapat három munkatársa. Az FS&K PRESSCOM a széleskörű sajtkapcsolatokat és tapasztalatokat kínálja ügyfeleinek, az FS&K BRANDCARE a márkapozícionálás terén segíti megbízóit, s az FS&K GREEN SOLUTIONS olyan megoldásokat kínál, mely segíti a megbízó környezettudatos törekvéseit.

Vető Viktória, az újonnan alakult csoport egyik ügyvezetője elmondta, hogy továbbra is ők intézik a Sziget rendezvények sajtókommunikációját, azonban a számos megkeresés miatt döntöttek úgy, hogy ügynökségi formában bővítik tevékenységi körüket.

Az FS&K kommunikációs csoport segíti a Kispál és a Borz, a Kiscsillag, a Quimby, a Magashegyi Underground zenekarok sajtókommunikációját, jelentős szerepet vállaltak Péterfy Bori, Barabás Lőrinc vagy a Csík zenekar lemezének népszerűsítésében. FS&K nevéhez fűződik a Szegedi Ifjúsági Napok újrapozícionálása, és mint az első ökotudatos ifjúsági rendezvény bevezetése a hazai fesztiválpiacra, de a TEVA és az IBUSZ is adott már megbízást a cégnek.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik