Az ügynökség két alapítója: R. Kovács Dániel és Kárpáti Iván. Az ügyvezető R. Kovács szerint a gazdasági válság a vállalatok szemében felértékelheti a PR szerepét, ugyanis sokan csak a cégükkel kapcsolatos rossz hírek megjelenésekor kezdik felfedezni a folyamatos kommunikáció jelentőségét.
A Front Page vezetője úgy véli, a marketing költségek tekintetében akár jelentős megszorítások is lehetnek 2009-ben, a pr terültén nem feltétlenül várhatóak komolyabb megszorítások. Sőt, olyan cégeknél, ahol eddig a sajtókommunikációval egyáltalán nem, vagy csak korlátozottan foglalkoztak, ott újabb megbízások jelenhetnek meg a piacon. Ezért van ma is létjogosultsága új tanácsadó cégek piacra lépésének.
Az ügynökség szolgáltatásai közé tartozik többek között vállalatok kommunikációs auditálása, kommunikációs stratégiájuk megtervezése és annak megvalósítása, a sajtókapcsolatok ápolása, válságkommunikációs tanácsadás, vállalatfelvásárlások és tőzsdei bevezetések (M&A, IPO) kommunikációja, valamint kommunikációs tréningek tartása.