Üzleti tippek

3D-s reklámmal csábítanak a mozikba

150 millió darab, háromdimenziós film megtekintésére alkalmas szemüveget osztanak ki Amerikában egy új animációs film promóciós kampányának részeként, hogy a tévénézők élvezhessék a 3D-technikával készült film reklámját.

A Dreamworks animációs filmrészlegének Monsters vs Aliens (Szörnyek kontra földönkívüliek) 90 másodperces reklámszpotját az óriási nézettségű Super Bowl fináléja alatt vetítik majd. Így az illetékesek szerint „a több tízmillió dollárba” kerülő kampány nyilván nem lesz kidobott pénz a produkció büdzséjében.

A szemüvegekhez országszerte 28 ezer boltban lehet hozzájutni – jelentette a BBC hírszolgálata. Az animációban a mindeddig a kormány által rejtegetett szörnyekre vár a feladat, hogy felvegyék a harcot a Földet megtámadó űrlények ellen.

A produkció rendezői, Rob Letterman (Cápamese) és Conrad Vernon (Shrek 2) otthon nézik majd meg a trailert. „Teszteljük a sör és a 3D hatását” – viccelődött Letterman az AP hírügynökségnek nyilatkozva.

A reklámfilmet persze hagyományos formában is vetítik, így azok is láthatják majd, akiknek nincs speciális szemüvegük. A Super Bowl döntőjét közvetítő NBC csatorna egyébként szintén bejelentette, hogy Chuck című vígjátéksorozatának február 2-i epizódja 3D-ben kerül adásba.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik