Üzleti tippek

Wizz Air: inkompetens a Budapest Airport

A Wizz Air diszkont légitársaság felháborítónak tartja a Budapest Airport menedzsmentjének inkompetenciáját, fenntarthatatlannak a reptéri kaotikus helyzetet, és azt tervezik, hogy még vasárnap benyújtják a számlát a reptér üzemeltetőjének.

A Wizz Air közölte: vasárnap kénytelen volt törölni egy brüsszeli járatát, a többi 5 pedig késésekkel indul. A sztrájk négy napja alatt a Wizz Air összesen hármat törölt az 56 induló és érkező járatából.

A négy napja tartó káosz arra utal, hogy a BA menedzsmentje egyáltalán nem ura a helyzetnek, és teljes mértékben figyelmen kívül hagyja az utasok érdekeit, illetve azt a tényt, hogy a légitársaságok a repülőtér ügyfelei, és a repülőtérnek szolgáltatási kötelezettsége van feléjük – mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója.

Kázmér Natasa, a légitársaság szóvivője közölte: tárgyalást kezdeményeztek a BA vezetőségével, jogi lépéseket fontolgatnak, és benyújtják kártérítési igényüket. A sztrájk miatti kár mértékét még kalkulálják a légitársaságnál.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik