Üzleti tippek

Központi elem

Kiemelt feladatunk a lakosság kockázat¬ tudatosságának és az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása – mondta Papp-Váry Borbála, a Generali-Providencia Biztosító kommunikációs vezetője.

– Miben látja CSR-tevékenységük különlegességét, az elismerés kiérdemlését?

– A díjban megjelenik társaságunknak a biztosítási piacon kiemelkedőnek számító és évek óta folytatott CSR-tevékenysége, különösen a hazai lakosság kockázattudatosságának fejlesztése és a felelős működés felé tett erőfeszítések terén. Szakemberként, a CSR ügyének támogatójaként és magánemberként is az a legfontosabb számomra, hogy minden nap új értékeket teremthessek. Csak ezzel a szemlélettel lehet a jövőt üzleti és társadalmi szempontból is megalapozni. Bízom abban, hogy ezt a szemléletet munkatársaim is vallják, hiszen a bizalmat már kiérdemeltük: 1,2 millió honfitársunk bízza ránk vagyonának, értékeinek, befektetéseinek kezelését nap mint nap.

– Miként értékeli a sikert?

<#zaras_mm#>– Optimista vagyok, a Generalinál komoly folyamat kezdődött el, amelynek része volt a teljes CSR-tevékenység átvilágítása, stratégiánk és akciótervük megalkotása, illetve munkatársaink bevonása a felelős működésbe. Társaságunk menedzsmentje a CSR-ra mint működésünk egyik alappillérére tekint. A Generali számos akciót indít, és munkatársaink bevonására is jelentős erőfeszítéseket fordítunk.

– Miket tart iparáguk legégetőbb felelős kihívásainak napjainkban és a közeljövőben?

– Egyik legfontosabb feladatunk a hazai lakosság kockázattudatosságának és az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása, egyfajta edukáció. A Generali ezért kötelezte el magát a magyarországi öngondoskodási kultúra terjesztése, a lakosság kockázattudatosságának fejlesztése, az egészségmegőrzés, a baleset-megelőzés, valamint a közlekedésbiztonsági törekvések támogatása mellett. Üzleti sikereink zálogát az átlátható működésben, a CSR-hagyományok ápolásában és terjesztésében látjuk. Társaságunk olyan fontosnak ítélte ezt a területet, hogy a társadalmilag felelős biztosító pozícióját márkakommunikációjának központi elemévé emelte.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik