Üzleti tippek

A krízis még kerüli az online reklámpiacot

admin
admin

2008. 11. 12. 09:53

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a magyar online reklámpiacot nem csapta még meg a globális pénzügyi krízis előszele. A január-szeptemberi időszakban 30 százalékot meghaladó növekedést mutatott.

2008 harmadik negyedévében a MOHI-tag vállalatok 2 189 968 000 forint hirdetési bevételt könyveltek el. 2007 hasonló időszakában a bevétel 1 741 651 000 forint volt. Az idei év első kilenc hónapjában összesen 6 677 164 000 forint hirdetési bevételt értek el a MOHI-tagok, míg a tavalyi év első három negyede 5 102 651 000 forint bevételt eredményezett.

„Az e-világ robbanásával párhuzamosan – 2003 óta – követjük nyomon az online piac térnyerését. A 13 tagszervezet mérlegében szereplő bevételek alapján – negyedéves bontásban -, pontosan látjuk a hirdetési bevételek alakulását. Az első években 50 százalékkal, de mostanában is több mint 30 százalékkal emelkedik ez az összeg. Mint általános érvényű törvényszerűség megállapítható, hogy a legkisebb és a legnagyobb cégek fejlődnek a legdinamikusabban, s hogy az online szektor katalizátorként a teljes reklámtortát hizlalja. Az amerikai elnökválasztás példája is mutatja, hogy a szegmentáltabb, más felületekkel az érzékelés szintjén sem elérhető közönség megszólításához pótolhatatlan megoldást kínálnak az online orgánumok” – mondta el az adatokkal kapcsolatban Levendel Ádám, a Szonda Ipsos elnök-vezérigazgatója.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kecskemét, 2017. március 3.
Stadler József akasztói vállalkozó az ellene költségvetési csalás bûntette és magánokirat-hamisítás vétsége miatt indított büntetõper tárgyalásán a Kecskeméti Törvényszéken 2017. március 3-án. A bíróság a vádlottat öt év börtönbüntetésre ítélte.
MTI Fotó: Ujvári Sándor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.