Üzleti tippek

Elkéne egy kis Elkelt!

admin
admin

2008. 11. 04. 00:00

Könyvtárnyi szakirodalommal rendelkezik az értékesítés: minden mű széles körű ismeretekkel ruházza fel a leendő vagy gyakorlott sales szakembereket a vevőkről, a piacról, a tárgyalástechnikáról, az értékesítési folyamat dokumentálásáról. Pedig a jó értékesítő nem lexikális tudás alapján sajátítja el a vevő meggyőzésének művészetét, vagyis nem a bonyolult ismeretanyag alapján tör a havi értékesítői toplista csúcsára. A kulcsszó itt is az egyszerűsítés: ami egyszerű, az érthető, ami érthető, az általában működik is. Ez a kulcsa Steven Martin és Gary Colleran Elkelt! című művének is. A szerzők öt elv alapján mutatják be a hatékony eladást: a bizalomépítéstől a hatékony kérdésfeltevésen keresztül az értékteremtésen át az ügyfél-elkötelezettség kialakításáig – így könnyítve meg a vevők munkáját, hogy minél könnyebben vásároljanak tőlünk. Ám a technika mit sem ér, ha az értékesítő nem hisz magában, és nincs világos célkitűzése. Ez utóbbi kialakításához, illetve az értékesítő reális önképének felméréséhez nyújt segítséget a könyvben található teszt, amely segítségével feltérképezhetők a jelölt saját célkitűzési szokásai, motivációja, versenyszelleme. A „száraz” sikerkalauzokhoz képest az Elkelt! legnagyobb erénye a könnyed, érthető leírás, a látványos tördelés és az, hogy a szerzők önmaguktól felteszik és megválaszolják mindazokat a kérdéseket, amelyeket a reménybeli olvasók fogalmaznának meg. Néhány értékesítőre ugyancsak ráférne az Elkelt! lényegre törő módszere.

Steven Martin–Gary Colleran: Elkelt! – Sold Lánchíd Tudástár, 2008

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

smoking sign in coffe shop
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.