Üzleti tippek

George Clooney triplázott

Az Oscar-díjas George Clooney harmadszor is elvállalta a Nespresso márka nagykövetének szerepét a Milánóban készülő új klipben. A "The Capsule" november elején debütál világszerte a televíziókban, a szpot itthon októbertől látható a hazai mozikban, a filmek előtti reklámblokkokban.

„Három éve George az ideális nagykövetünk” – nyilatkozta Guillaume Le Cunff, a Nestlé Nespresso nemzetközi marketingigazgatója. A filmtrilógia szlogenje („Nespresso. What else?” – Nespresso. Mi más?) nem változott, de a különböző epizódok más-más címet kaptak: What else?, George Who? és a The Capsule. A filmet a párizsi McCann WorldGroup készítette. A szpot megjelenésével egy időben indul kampány a nyomtatott sajtóban, a fotókat Sam Jones fotográfus készítette.

A márkához egy speciális klubtagság is kapcsolódik. A tagok exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá, s a reklámfilmbe is bepillantást nyerhettek a nemzetközi debütálást megelőzően. A klubtagok közül ketten pedig milánói utazást nyertek a nyár folyamán, és szerepelnek a harmadik reklámfilmben is.

A film érdekessége, hogy a háromnapos forgatásra Milánó megye Garibaldi régiójában egy színpadot építettek fel, mely egy Nespresso Boutique-ot mintáz, 45 percre Clooney Comói-tó partján fekvő házától. A butik három hét alatt készült el. A színpadot több mint 20 000 Grand Cru kapszula egészíti ki, melyet Angliából, Olaszországból és Franciaországból érkező több mint 30 ember rendezett 3 napig.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik