Üzleti tippek

Ezüstérmes Kirowski

Az ügynökség az orosz Kirovszkij városba szervezett expedíciójával nyert díjat a Golden Drumon.

Ezüsttel jutalmazta a Kirowski karácsonyi projektjét a 2008-as Golden Drum nemzetközi reklámverseny interaktív kategóriájának zsűrije. A „Karácsony Kirowskiban” a szlovéniai Portorozsban rendezett Golden Drum 15 éves történetének első magyar éremszerzője az online kategóriában.
A Kirowskinak korábban már több munkája is döntőbe jutott a portorozsi reklámfesztiválon. Öt évvel ezelőtt shortlistes volt a Zwack számára készített webshopjuk, 2007-ben pedig a Magyar Posta karácsonyi képeslapküldő oldala.

A díjnyertes „Karácsony Kirowskiban” projekt abból állt, hogy az ügynökség kétfős stábot – Simonyi Tamás senior copywritert és Tóth Gyula designert – elküldte az oroszországi Kirovszkijba. A helyben rögzített anyagból úti blog készült, amely videók és háttéranyagok segítségével elevenítette fel a kalandjaikat. „Úgy gondolom, a vállalkozás őrültsége, illetve a videó őszintesége hathatott a zsűrire. Tényleg kimentünk, tényleg nem tudtuk, mire számíthatunk, és tényleg nem tudtunk oroszul” – mondja az egyik utazó, Simonyi Tamás.

A munka hazai pályán is bizonyított már: az Art Directors Club Hungary által szervezett Mérleg 2008 versenyen a „self promotion” kategóriában, a Hipnózis Kreatív Reklámverseny „online” egyéb kategóriájában, illetve az Arany Penge Kreatív Fesztiválon szintén a „self promotion” kategóriában is első helyen végzett.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik