Üzleti tippek

Terjeszkedik a Reader’s Digest

Tartalmában és formájában is megújult a Reader’s Digest Magazin, amelynek kiadója egy gasztronómiai lapot is vásárolt.

Új layouttal, szlogennel és címlappal jelentkezik októbertől a Reader’s Digest Magazin, amely ezzel párhuzamosan tartalmilag is felfrissül. Utóbbiból a kiadó legfőbb elemként azt emelte ki, hogy néhány új rovat mellett Vitray Tamás által készített interjúk is lesznek a lapban.

A megújítás kapcsán arra is ügyeltek, hogy az új lapszerkezet az eddigieknél jobb és több lehetőséget biztosítson a hirdetések számára. A magazinból a Matesz második negyedéves gyorsjelentése szerint 125 ezer példányt értékesítettek, zömében előfizetéses terjesztésben.

Mindezzel párhuzamosan a Reader’s Digest Kiadóhoz került a Tv Paprika Magazin is, ami a jövőben Paprika Magazin néven fog megjelenni. A lap tematikája, szerkesztői és szerzői gárdája viszont változatlan marad. A kiadónak nem idegen ez a terület, mert eddig összesen 18 szakácskönyvet adtak ki, amelyek összességében 415 ezer példányban keltek el.

A Tv Paprika című csatornához kötődő magazin 2006 decemberében jelent meg először a Napocska Kft. kiadásában. A televízió tulajdonosváltásával együtt – tavaly októberben – a magazin is a Chello Central Europe Műsorszolgáltató Zrt.-hez került.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik